joi, 30 iunie 2011

Existăm pentru că rezistam

O leapsa propusa de Bogdana, dupa campania Antenei 3.
Si da, din păcate şi mie mi se pare că în România rezistăm. Nu progresăm. Nu ne propunem nimic. Nu avem cum de fapt. Sau, în fine, ne propunem să trecem de la o lună la alta, de la un an la altul.
N-o sa vă spun ce mă deranjează la stat, politicieni, etc. O să vă spun ce ma deranjează la sistemul privat. Şi la online în special. La servicii. Pentru că pe mine asta mă îngrijorează mai tare. Pentru că de aici mă aştept la mai mult. Pentru că în general e vorba de oameni tineri.
Pentru că vă spuneam si mai demult, nu reuşesc să găsesc o firmă de catering serioasă. Pentru că la frufru, de exemplu, unde îmi place la nebunie mâncarea, cer salată fără măsline şi vine cu. Cer supă de dovlecei şi vine de legume. Şi diverse altele. Mărunţişuri. Pentru care îşi cer scuze. Dar care jur, sunt obositoare.
Pentru că un magazin lansat ca cel mai mare pe produse bio şi a cărui proprietară se laudă că are stocuri şi că e important să livrezi la timp şi aşa mai departe, nu doar că nu are produsul x pe stoc, dar îţi mai spune şi că vine peste o săptămână, care se transformă în 2,3, mai întrebi, până la urmă uiţi. Şi te caută peste vreo lună şi ceva şi întreabă senin Îl mai vreţi. NU, nu mai vreau. Nici nu mai ştiam că am comandat. Nu mai ştiu de ce am comandat crema aia şi nu alta.
Pentru că pe o librărie online faci o precomandă pe 13, cu livrare în 10 zile, iar azi e 29 şi n-a venit.
Si vă dau exemplele astea, pentru că de aici aveam pretenţii. Şi dezamăgirea e cu atât mai mare.
Măcar am învăţat să le şi spun. Să nu las lucrurile aşa, pentru că nu e corect. PE banii, nervii şi timpul meu. Sun împricinatul şi mă plâng. LA frufru cred că fetele alea care răspund la telefon o să îmi blocheze numărul :)). Dar repet, acolo îşi cer scuze. E un pas înainte.
Apropo de online, pentru o urmă de optimism, o să pun şi 2 exemple pe plus. Din categoria de ce rezistăm. Pentru că vedem că de fapt se poate.
Kiddyshop, de unde i-am luat Smarandei slipul de plajă. Şi unde, fiind nou deschis, n-aveau un produs pe stoc. Dar l-au înlocuit rapid, cu sugestia lor, n-a trebuit să întreb eu obsesiv Avenitgelulavenitgelulavenitgelul
Si Cosul de Legume, al lui Andrei e tot din categoria cu plus.
Și tot de acolo, Ileana de la Napati. Și Organik

11 comentarii:

Roxana spunea...

da, de acord cu tine. Si eu am avut experiente similare cu magazinul online mentionat. Si cu altele. Plus ca ma enerveaza cand vine curierul si sustine ca n-are rest, convenabil pentru el. Noroc ca din cand in cand mai ai parte si de experiente misto, care iti arata ca se paote si altfel. Si apoi te intrebi de ce nu se poate asa mereu...

Maria Coman spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Maria Coman spunea...

roxana- m-am linistit, incep sa am senxatia ca sunt eu o muratura si nu imi convine nimic

Bogdana spunea...

ufff, si sa nu uitam experienta mea cu eeeee-farmaaaaaa....

acritura ce esti!! :))

Maria Coman spunea...

bogdana- ah, si pot mai mult :)) dar incerc sa ma abtin

Laura Frunza spunea...

De acord cu elefantul. Azi am patit o faza haioasa: ma suna cineva de la elefant: buna ziua, doamna cutare? Eu: da. Suntem de la elefant, ati facut o precomanda si din toate cartile nu avem decat 3 (cutare, cutare si cutare), cum vi le trimitem? Eu zic: pai cum adica? am primit mailul ala cu nu v-ati calificat pentru comanda bla, bla, bla, la ce pret imi oferiti cartile? Pai nu stiu, stai sa va fac un calcul si va sun in 5 minute. Asta era acum cateva ore bune. Sper nici sa nu mai aud de ei, ca mi se urca sangele la cap.

Maria Coman spunea...

laura -aaaaa, si pe mine m-au sunat azi. cum ca una dintre carti nu mai vine, cum ca nu, nu stiu daca va mai veni vreodata, cum ca nu, nu au alerta stoc daca cumva vine.....cum adica nu te-ai calificat pt comanda?

Degetica spunea...

bine bine, da geanta?:))

KiddyShop spunea...

Maria, multumim mult! Esti o adevarata doamna ca ai trecut peste partile noastre negative.

Maria Coman spunea...

kiddyshop-gresit, m-ati prins intr-o zi buna. restul au avut ghinion :)) acum serios, la voi se vede ca va pasa, plus ca am primit si produsele la timp. ca daca imi venea slipul peste o luna, nu va mai spala tot oceanul

oanamada spunea...

Sper sa nu ma numar pe lista de nemultumiri din august-septembrie incolo! :D Stiu ca nu te consoleaza cu nimicsar sa stii ca se poate si mai rau in materie de servicii...in Belgia! Pare greu de crezut, dar e atat de adevarat ca uneori mi-e dor de serivciile proaste de acasa...aici sunt execrabile, dar macar te trateaza cu zambetul pe buze nu cu sictir! :D