Anul acest campania de comunicare a fost una excelenta, plus o gramada de noutati. Proiectiile de la cinematograf, care au facut si ele sali pline. Bucurestiul Creativ, despre care am tot vrut sa scriu si n-am apucat, gasiti detaliile aici. Pe scurt, locații cheie din București sunt reinventate prin artă urbană și prin elemente vizuale și prind viață prin participarea iubitorilor de frumos, din țară și din străinătate, atât în spațiile publice, cât și în mediul online.
Mie imi pare rau ca am pierdut-o pe Yuja Wang, practic mi-a iesit din cap. Yuja Wang e o pianista din hong Kong, care asculta Rhianna si canta Ceaikovski. Nu uitati numele asta, daca auziti ca are spectacol pe undeva, mergeti sa o vedeti.
Campania de comunicare a fost coordonata de Oana Marinescu si echipa ei. E bine sa stiti asta, pentru ca e una dintre cele mai bune campanii pe care le-am vazut eu in ultimii ani. De fapt cred ca e cea mai buna.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu